Vývojová dysfázia, oneskorený psychický vývoj a vývoj reči s rôznou etiológiou

Titulná stránka Aminokyselinová liečba Vývojová dysfázia, oneskorený psychický vývoj a vývoj reči s rôznou etiológiou

Liečba aminokyselinami prináša výborné výsledky u detí s vývojovou dysfáziou, oneskoreným psychickým vývojom a vývojom reči s rôznou etiológiou.
Prvé priaznivé zmeny nastávajú už v období od konca prvého týždňa do konca prvého mesiaca po začiatku užívania prípravkov obsahujúcich aminokyseliny. Najmenšie deti začínajú tvoriť prvé slabiky, zaznamenávame u nich prvky džavotania alebo prvé vedomé slová. Deťom, ktoré si už vytvorili rečové návyky, ale vykazujú nedostatky alebo tieto návyky nezodpovedajú ich veku, sa rozširuje slovná zásoba, deti začínajú tvoriť vetné spojenia alebo zložitejšie vety. 

V oblasti intelektuálnych návykov sa zlepšuje prijímanie a spracúvanie informácií. Deti sa lepšie sústreďujú a kvalitnejšie uchovávajú informácie v pamäti. Deti s vývojovou dysfáziou, ktoré ste sa doteraz márne snažili naučiť spoznať na obrázku mačku alebo psa, ich začínajú rozoznávať, a navyše s potešením. Niektoré deti nezaujímali hračky a iným nešla v škole matematika. Všetko uvedené možno napraviť užívaním komplexov aminokyselín, ktoré sa deťom vyberajú na mieru, podľa konkrétnych potrieb. 

V začiatkoch liečby aminokyselinami môžeme často len ťažko konkrétne povedať, k akým zmenám k lepšiemu v oblasti intelektu alebo reči došlo. Okolie však zaznamenáva, že dieťa má iný výraz - je živšie, plné záujmu a je vnímavejší voči tomu, čo sa deje okolo neho.

Rozvíjajú sa vyššie psychické funkcie, napr. vnímanie a predstavivosť, čo napomáha rozvoju abstraktného a logického myslenia, teda zvyšovaniu úrovne inteligencie. Deti s vývojovou dysfáziou, ktoré si osvojujú abstraktné pojmy, sa zrazu orientujú v čase, porozumejú pojmom „včera, dnes a zajtra“ a pochopia, ako hodiny ukazujú čas. Učia sa počítať, sčítať, odčítať a pod. Naučia sa klasifikovať (triediť) predmety, rozlišovať kategórie „vyššie-nižšie“, „väčší-menší“ a pod. Textu nielen rozumejú, ale ho aj dokážu reprodukovať (napr. rozprávky).

U detí s vývojovou dysfáziou, oneskoreným psychickým vývojom a vývojom reči navyše klesla intenzita neurotických porúch, psychického a emocionálneho napätia. Odznievajú napr. bolesti hlavy, vracanie, dýchavičnosť a tiky. Deti si prestávajú okusovať nechty, lepšie spia a nemávajú nočné mory. Sú oveľa vyrovnanejšie.

Prejavy správania sa normalizujú. U detí s poruchami pozornosti a hyperaktivitou, ktoré idú často ruka v ruke s vývojovou dysfáziou, sme už po jednej alebo po dvoch liečebných kúrach prípravkami s obsahom aminokyselín zaznamenali pokles nadmernej aktivity, úpravu správania a rozšírenie pozornosti.

Deti s vývojovou dysfáziou, oneskoreným psychickým vývojom a vývojom reči sme pred aj po užívaní preparátov s obsahom aminokyselín podrobili psychofyziologickému výskumu. Výsledky ukázali, že užívaním aminokyselín sa jednoznačne urýchlili senzomotorické reakcie. Deti pohotovejšie a s menším počtom chýb vyplňovali testy na počítači. Rástla hodnota ukazovateľov krátkodobej zrakovej a sluchovej pamäti, rozširoval sa objem a narastala stabilita mimovoľného vnímania. Ďalej sa nepochybne zlepšovala jemná motorika. 

Čím je dieťa s oneskoreným psychickým vývojom a vývojom reči mladšie, tým je pozitívny efekt rýchlejší a úplná sociálna a psychologická rehabilitácia reálnejšia.

5/ 5
(1 voites)

Konzultácie:

Slovenskosk

Liečba aminokyselinami prináša výborné výsledky u detí s vývojovou dysfáziou, oneskoreným psychickým vývojom a vývojom reči s rôznou etiológiou.
Prvé priaznivé zmeny nastávajú už v období od konca prvého týždňa do konca prvého mesiaca po začiatku užívania prípravkov obsahujúcich aminokyseliny. Najmenšie deti začínajú tvoriť prvé slabiky, zaznamenávame u nich prvky džavotania alebo prvé vedomé slová. Deťom, ktoré si už vytvorili rečové návyky, ale vykazujú nedostatky alebo tieto návyky nezodpovedajú ich veku, sa rozširuje slovná zásoba, deti začínajú tvoriť vetné spojenia alebo zložitejšie vety. 

V oblasti intelektuálnych návykov sa zlepšuje prijímanie a spracúvanie informácií. Deti sa lepšie sústreďujú a kvalitnejšie uchovávajú informácie v pamäti. Deti s vývojovou dysfáziou, ktoré ste sa doteraz márne snažili naučiť spoznať na obrázku mačku alebo psa, ich začínajú rozoznávať, a navyše s potešením. Niektoré deti nezaujímali hračky a iným nešla v škole matematika. Všetko uvedené možno napraviť užívaním komplexov aminokyselín, ktoré sa deťom vyberajú na mieru, podľa konkrétnych potrieb. 

V začiatkoch liečby aminokyselinami môžeme často len ťažko konkrétne povedať, k akým zmenám k lepšiemu v oblasti intelektu alebo reči došlo. Okolie však zaznamenáva, že dieťa má iný výraz - je živšie, plné záujmu a je vnímavejší voči tomu, čo sa deje okolo neho.

Rozvíjajú sa vyššie psychické funkcie, napr. vnímanie a predstavivosť, čo napomáha rozvoju abstraktného a logického myslenia, teda zvyšovaniu úrovne inteligencie. Deti s vývojovou dysfáziou, ktoré si osvojujú abstraktné pojmy, sa zrazu orientujú v čase, porozumejú pojmom „včera, dnes a zajtra“ a pochopia, ako hodiny ukazujú čas. Učia sa počítať, sčítať, odčítať a pod. Naučia sa klasifikovať (triediť) predmety, rozlišovať kategórie „vyššie-nižšie“, „väčší-menší“ a pod. Textu nielen rozumejú, ale ho aj dokážu reprodukovať (napr. rozprávky).

U detí s vývojovou dysfáziou, oneskoreným psychickým vývojom a vývojom reči navyše klesla intenzita neurotických porúch, psychického a emocionálneho napätia. Odznievajú napr. bolesti hlavy, vracanie, dýchavičnosť a tiky. Deti si prestávajú okusovať nechty, lepšie spia a nemávajú nočné mory. Sú oveľa vyrovnanejšie.

Prejavy správania sa normalizujú. U detí s poruchami pozornosti a hyperaktivitou, ktoré idú často ruka v ruke s vývojovou dysfáziou, sme už po jednej alebo po dvoch liečebných kúrach prípravkami s obsahom aminokyselín zaznamenali pokles nadmernej aktivity, úpravu správania a rozšírenie pozornosti.

Deti s vývojovou dysfáziou, oneskoreným psychickým vývojom a vývojom reči sme pred aj po užívaní preparátov s obsahom aminokyselín podrobili psychofyziologickému výskumu. Výsledky ukázali, že užívaním aminokyselín sa jednoznačne urýchlili senzomotorické reakcie. Deti pohotovejšie a s menším počtom chýb vyplňovali testy na počítači. Rástla hodnota ukazovateľov krátkodobej zrakovej a sluchovej pamäti, rozširoval sa objem a narastala stabilita mimovoľného vnímania. Ďalej sa nepochybne zlepšovala jemná motorika. 

Čím je dieťa s oneskoreným psychickým vývojom a vývojom reči mladšie, tým je pozitívny efekt rýchlejší a úplná sociálna a psychologická rehabilitácia reálnejšia.

5/ 5
(1 voites)
Online konzultácia
  • Pohodlné pre pacienta.
  • Nie je potrebné cestovať, šetríte čas aj peniaze.
  • Po online konzultácii s naším lekárom sa môžete rozhodnúť, či je liečba aminokyselinami pre Vás vhodná.
  • Môžete si objednať naše aminokyselinové preparáty, ktoré Vám zašleme obratom.
Dohodnite si schôdzkuPrvá konzultácia je bezplatná

Zápis na konzultáciu

Konzultačné hodiny: Pondelok – piatok, 9.00 – 17.00 h

Tel: +420 251 562 322
Fax: +420 251 562 322